PAMP i Call Of Duty we współpracy stworzyli sztabki na 20. rocznicę powstania gry

0 35

Call of Duty jest globalną ikoną gier wideo, na dwudziestą rocznicę powstania gry Activision połączyło siły z Produits Artistiques Métaux Précieux (PAMP), aby stworzyć ekskluzywną kolekcję markowych sztabek złota i srebra dla tej przełomowej strzelanki.

W wyniku współpracy powstały sztabki złota o wadze 5 g i sztabki srebra o wadze 1 uncji, które upamiętniają 20. rocznicę serii Call of Duty i są zapakowane w certipack z motywem z gry, a sama ramka pozwala na przypięcie jej do wisiorka, dzięki czemu można nosić prawdziwy złoty nieśmiertelnik.

Nakład złotej sztabki jest ograniczony do 5000 sztuk, podczas gdy wyprodukowanych zostanie 15 000 srebrnych sztabek. Każda z nich jest indywidualnie numerowana i zawiera wzór Kapitana Price’a.

Chris Carkner, Global Head of Minting, MKS PAMP:

„Opracowanie kolekcji Call of Duty z wykorzystaniem naszych charakterystycznych, zaufanych w branży technik i know-how pozwoliło nam skupić się na innowacyjnych sposobach zaprezentowania naszej pionierskiej marki nowym odbiorcom. Połączenie fizycznych i cyfrowych przedmiotów kolekcjonerskich jest ekscytującym wydarzeniem w historii marki i świadczy o naszym przyszłościowym myśleniu”.

Oba przedmioty można nabyć za pośrednictwem dealerów metali szlachetnych, do których linki znajdują się na stronie PAMP.

Złota sztabka będzie kosztować 449,95 USD, a srebrna 109,95 USD, co nie wydaje się złe, jeśli weźmiemy pod uwagę, że wcześniej mówiliśmy o kierownicy do Gran Turismo, która kosztowała prawie 1500 USD.

Może Cię zainteresować:

Reklama 742,6×120
Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany