Czas „ozłocić” millenialsów i konsumentów Gen-Z

1 87

World Gold Council nawiązał współpracę z Gem & Jewellery Export Promotion Council (GJEPC), aby rozpocząć kampanię „Jesteś złotem”, której celem jest zwiększenie świadomości, znaczenia i adopcji złotej biżuterii wśród młodych indyjskich kobiet.

W ramach zintegrowanej kampanii multimedialnej, liczne filmy zostaną opublikowane w kanałach mediów społecznościowych, a także w telewizji, na platformach cyfrowych i strumieniowych.

Najnowsza kampania „You Are Gold” ma na celu zainspirowanie młodych kobiet do wyrażania siebie. Film reklamowy pokazuje zdjęcia młodych kobiet z różnych środowisk, które nie boją się pozwolić swojemu wewnętrznemu światłu zabłysnąć i są wartościowe, błyskotliwe i odważne – tak jak piękna jest złota biżuteria, którą noszą.

Zintegrowana kampania, która została uruchomiona przed Diwali 2022 ma na celu przyciągnięcie millenialsów i gen-Z oraz podkreślenie cech, które sprawiają, że są tym, kim są. Cech, które sprawiają, że błyszczą jak złota biżuteria, którą noszą i jak wyrażają siebie poprzez nią.

Komentując kampanię, Arti Saxena, szef marketingu Indii w World Gold Council w oświadczeniu powiedział:

Ponad połowa populacji Indii jest w wieku poniżej 25 lat i to oni na nowo definiują historię konsumpcji w Indiach. Nasza kampania „You Are Gold” ma na celu wzmocnienie znaczenia złotej biżuterii w bardziej znaczący sposób dla nich. Dzięki nowoczesnej i współczesnej prezentacji złotej biżuterii w filmie, chcemy zmienić postrzeganie złotej biżuterii z tradycyjnej na coś, co jest nowoczesne, stylowe, współczesne i jest środkiem wyrażania siebie, zgodnie z mentalnością dzisiejszych młodych konsumentów.

Vipul Shah, prezes GJEPC dodał:

Kampania World Gold Council „You Are Gold” we współpracy z GJEPC jest skierowana do młodego pokolenia w celu zbudowania większej emocjonalnej więzi ze złotem. Ważne jest, aby przestawić się na echo wrażliwości projektowej młodych konsumentów. Jednocześnie musimy edukować ich o wysokim poziomie wykwalifikowanego rzemiosła, które idzie w kierunku uczynienia złotej biżuterii prawdziwie ponadczasową własnością.

Film został wyreżyserowany przez Razy Ghai. McCann Worldgroup, Mumbai jest stowarzyszoną agencją kreatywną, a partnerem medialnym jest Motivator, Group M.

Siddhi Yadav Machado, ECD Art, McCann Worldgroup Mumbai, powiedziała: „Nasz nowy film „You Are Gold” to współczesna narracja kobiet z pokolenia Millennial i Gen Z. Pokazuje, jak pięknie złota biżuteria jest jej sprzymierzeńcem, gdy bez obaw ściga swoje ambicje i pasje na całym świecie. Złoto odzwierciedla jej ducha i zapał, w momentach, w których odważnie pokazuje swój blask”.

World Gold Council i GJEPC uruchomiły w przeszłości podobne kampanie skierowane do millenialsów, konsumentów Gen-Z i spodziewają się wzrostu sprzedaży biżuterii w nadchodzącym sezonie świątecznym.

Reklama 742,6×120
1 komentarz
  1. […] złotej biżuterii, w porównaniu z zaledwie 16 procentami w 2016 roku. Trend złotej biżuterii dla pokolenia Z i Millenialsów jest napędzany przez wschodzących projektantów biżuterii, którzy pozyskują nowych klientów […]

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany