PHD China wybrana przez Światową Radę Złota

0 41

Światowa Rada Złota w Chinach wybrała PHD China na swoją agencję medialną w wyniku przetargu. Wartość rocznych rachunków według ustaleń wynosi 5 mln USD. PHD będzie odpowiedzialna za strategię medialną, planowanie i zakup mediów, a jej głównym celem będzie zwiększenie świadomości marki całego stowarzyszenia oraz zachęcenie do inwestowania w złoto i konsumpcji złotej biżuterii.

„Stowarzyszenie jest zaangażowane w odgrywanie aktywnej roli na rynku złota oraz w odkrywanie kolejnych kanałów pozyskiwania, promowanie innowacji i konsumpcji złota wraz z różnymi partnerami”
„Podejście PHD nie tylko koncentrowało się na planowaniu mediów, ale także dostarczyło stowarzyszeniu plan skutecznego edukowania konsumentów na temat przemysłu złota”

~napisano w oświadczeniu.

Przesłankami do wygranej PHD China było przedstawienie swojego narzędzia Omni data, doskonałe zrozumienie konsumentów stowarzyszenia o wysokiej wartości majątkowej, a także doświadczenie w zakresie technologii cyfrowych i danych.

„Nasz zespół posiada rozległe doświadczenie w globalnym marketingu medialnym, a my stworzymy strategię medialną dla stowarzyszenia w nowej erze cyfrowej, aby jeszcze bardziej pomóc konsumentom w poszerzaniu wiedzy i świadomości na temat przemysłu złota”

~Joey Zhao, dyrektor generalny PHD China

W październiku ubiegłego roku PHD China wygrała globalną kampanię Chanel, a jej biura w Chinach i Korei odegrały najistotniejszą rolę dla marki, której aż ponad połowa przychodów przychodzi z Azji i Pacyfiku. W ciągu ostatniego roku PHD China pozyskała firmy takie jak CR Pharma, Shanghai Jahwa i Jiahua oraz dodała Audi do stajni SAIC VW w Chinach.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany