BrewDog ma nadzieję, że „trzeci raz będzie czarujący”, ponieważ browar rzemieślniczy ogłasza, że jego niesławny konkurs Gold Can powraca, z limitowanymi złotymi puszkami ukrytymi w opakowaniach jego piwa.
Po tym, jak współzałożyciel i dyrektor generalny James Watt wyłożył 500 000 funtów z własnych pieniędzy, aby zapłacić cenę za wiele błędów w poprzedniej wersji kampanii, szkocka firma piwowarska powraca z wersją 3.0, w której nagrodą są pozłacane puszki i 5 000 funtów.
Miłośnicy piwa rzemieślniczego mogą polować na puszki z limitowanej edycji, które są teraz w supermarketach. Po ich odkryciu szczęśliwi gracze mogą odebrać nagrodę pieniężną w wysokości 5 000 funtów.
Firma piwowarska daje również szansę na wygranie „Złotych Pint” oraz wielu innych nagród w barach BrewDog, poprzez karty zdrapki dla osób wydających £10 lub więcej.
James Watt, współzałożyciel i dyrektor generalny BrewDog:
„Biorąc pod uwagę, że nasze poprzednie konkursy Gold Can były tak proste, logicznym kolejnym krokiem było zrobienie tego wszystkiego od nowa. To, a także fakt, że mieliśmy zbyt wiele tych puszek zajmujących miejsce w biurze.
Zamówienia złożone na stronie internetowej BrewDog również dają szansę na zdobycie tej samej nagrody, przy czym zakupy online dają podwójną szansę na wygraną. Do każdego zamówienia online dołączona jest zdrapka 'Gold Pint’, wraz z szansą na znalezienie specjalnej puszki w ramach zamówienia.