Światowa Rada Złota w Chinach wybrała PHD China na swoją agencję medialną w wyniku przetargu. Wartość rocznych rachunków według ustaleń wynosi 5 mln USD. PHD będzie odpowiedzialna za strategię medialną, planowanie i zakup mediów, a jej głównym celem będzie zwiększenie świadomości marki całego stowarzyszenia oraz zachęcenie do inwestowania w złoto i konsumpcji złotej biżuterii.
„Stowarzyszenie jest zaangażowane w odgrywanie aktywnej roli na rynku złota oraz w odkrywanie kolejnych kanałów pozyskiwania, promowanie innowacji i konsumpcji złota wraz z różnymi partnerami”
~napisano w oświadczeniu.
„Podejście PHD nie tylko koncentrowało się na planowaniu mediów, ale także dostarczyło stowarzyszeniu plan skutecznego edukowania konsumentów na temat przemysłu złota”
Przesłankami do wygranej PHD China było przedstawienie swojego narzędzia Omni data, doskonałe zrozumienie konsumentów stowarzyszenia o wysokiej wartości majątkowej, a także doświadczenie w zakresie technologii cyfrowych i danych.
„Nasz zespół posiada rozległe doświadczenie w globalnym marketingu medialnym, a my stworzymy strategię medialną dla stowarzyszenia w nowej erze cyfrowej, aby jeszcze bardziej pomóc konsumentom w poszerzaniu wiedzy i świadomości na temat przemysłu złota”
~Joey Zhao, dyrektor generalny PHD China
W październiku ubiegłego roku PHD China wygrała globalną kampanię Chanel, a jej biura w Chinach i Korei odegrały najistotniejszą rolę dla marki, której aż ponad połowa przychodów przychodzi z Azji i Pacyfiku. W ciągu ostatniego roku PHD China pozyskała firmy takie jak CR Pharma, Shanghai Jahwa i Jiahua oraz dodała Audi do stajni SAIC VW w Chinach.